diumenge, 18 d’abril del 2010

En Jaume de ses Geleres

En referència del perquè no he publicat res sobre l'escàndol polític del ''Palma Arena'' ha estat simplement per allunyar a aquest bloc de la traïdora i falsa classe política illenca,aquest bloc no el vull utilitzar per valora els polítics,per això ja se basten ells solets,però penj aquest vídeo ja que aquí veiem com en Jaume Matas,en ''Jaume de ses geleres per els amics'',reclama el seu dret que se'l nombri per el seu nom,i no per un nom forester.Com veim, en Jaumet menja de la seva pròpia medicina que tant a predicat ell i el seu partit en obstruir i no-difondre la defensa de la nostra llengua i cultura,i no arribar a la pèssima situació com la que vivim de ser tractats a canostra com els forans.

Jaume Matas: - (...) usan mi nombre correctamente,y en cambio la fiscalia pone mi nombre como Jaime Matas Palou,yo solo le pido a la fiscalia con todo respeto que jo me llamo Jaume Matas Palou

Fiscal: ...Yo voy a terminar ya con esto que no estamos aqui para esto.



Font: www.dbalears.cat

TRADUCTOR / TRANSLATOR / ÜBERSETZER


La repoblació de les platges és una barrera contra les invasions